Märksõna: juhtide arendamine

Diagnostikast dialoogini – uued suunad muudatuste juhtimises

Oskus muudatusi juhtida on tänapäeval organisatsioonidele elu ja surma küsimus. Kui sa ei suuda piisavalt kiiresti areneda, oled sa ülehomme ehk juba kadunud. Selle valdkonna grand old man Edgar Schein on öelnud, et kõik organisatsioonid (nii eraettevõtted kui riiklikud struktuurid, suured kui väikesed) seisavad silmitsi kahte tüüpi väljakutsetega: Pidev kohandumine väliskeskkonnas järjest kiiremini toimuvate muutustega.…
Loe edasi

Ühed on lollid ja teised on laisad 2. osa ehk kuidas organisatsiooni poolt antud eesmärgid mõjutavad MEIE vs NEMAD kujunemist

/uhed-lollid-ja-teised-laisad-2-osa-jatkuks-ehk-veel-moned-motted-seoses-orkestrite-juhtimisega/Sisemisest koostööst rääkiva postituste-sarja avaosas tõdesin, et tugevad meeskonnad organisatsiooni sees tekivad justkui iseenesest, juhtide peamine väljakutse on hoida kõigi töötajate fookus ettevõtte tasandil, et igaüks lähtuks organisatsiooni kui terviku huvidest. Üks peamisi töövahendeid selle jaoks on eesmärgistamine. Juba Edwards Deming kasutas sellest teemast rääkides orkestri-metafoor. Nii et kasutan sama lähenemist minagi - vaadake /…
Loe edasi

Esimene kord on juhus, teine kord on õnn, üle 10ne korra on reegel ehk kuidas ettevõtte väärtust kolmekordistada

Käisin hiljuti Šotimaal Performance Management Association aastakonverentsil ning tõin sealt tagasi mitmeid teadmisi ja äratundmisi, mida sooviksin teiega siin blogis jagada. Tänases postituses jagan  teiega mõtteid kohtumisest ühe äärmiselt huvitava ja tulemusliku ettevõtte esindajaga. Clide Blowers Capital (CBC) on lihtne firma: Ostab kokku inseneeria-valdkonna ettevõtteid, kes toodavad / loovad seadmeid mäetööstusele, energiasektorile, vee-ettevõtetele jms. (inglise…
Loe edasi

Pandora laegas on jätkuvalt ahvatlev ehk veel üks kord sisemisest konkurentsist töökohal (3. osa)

Pandora laeka postituste sarja esimeses osas kirjutasin sellest, millised ettevõtted saavutavad sisemise konkurentsi tingimustes paremaid tulemusi. Igal juhul parendab mõõdukas konkurents lühiajalist tulemuslikkust, ent kõrvalmõjuna vähendab MEIE-mõtlemist. Sarja teises postituses kirjutasin "naabrist parem" sündroomist, mis on justkui iseenesest olemas, kui inimesed töötavad lähestikku ning kuidas seda enda jaoks parimal viisil tööle panna. Kui aga ettevõttes…
Loe edasi

Kontakt

Jätke teade ja võtame ühendust ning leiame parima lahenduse Teie vajadustele.

Nimi (nõutav)

Email (nõutav)

Sõnum

Soovin liituda ka uudiskirjaga

Tulemusjuhtimine OÜ

Telliskivi 60A
10412 Tallinn

telefon: +372-56 985 840
email: elar@killumets.ee