Online seminarid sellest, kuidas muutuste erinevate aspektidega paremini toime tulla

Ettekanded ja töötoad

AJU VINGERPUSSID EHK VÕTMEOSKUSED KIIRELT MUUTUVATES OLUDES HAKKAMA SAAMISEKS

Ettekanne 30-60 minutit / töötuba 2-4 tundi

Inimesed ei ärka üldiselt üles mõttega, kuidas oma tööandja põhja lasta, oma otsene juhti närvi ajada või kolleegi alt vedada. Kuid kiire arengu perioodil on just sellised mõtted teiste kohta kerged tekkima. Ja see on normaalne. Juttu tuleb sellest, kuidas inimene (ehk meie aju) maailma tajub, kuidas muutuse kiiruse kasv meie tajusid mõjutama hakkab, kuidas see kõik kahjustab koostoimimist (nii tööl kui kodus). Ja kõige tähtsamana: harjutame ühte võtet, mis aitab kontroll enda kätte tagasi saada (ja olla vähem sündmuste ohver).

KUIDAS PEATADA PSEUDO-EMPAATIA LAASTAV MÕJU JUHTIMISELE

Ettekanne 30-60 minutit / töötuba 2-4 tundi

Uuringud on näidanud, et empaatia on oluline, seetõttu sellest räägitakse juhtimise kontekstis järjest rohkem. Paraku pole suurel osal räägitust empaatiaga midagi pistmist – propageeritakse hoopis pseudo-empaatiat. Räägin, milline näeb välja eluterve empaatia ning kuidas seda rohkem saada.

KUIDAS VABANEDA KIIRELT 80% JAMADEST, MILLEGA JUHT MAADLEMA PEAB

Ettekanne 30-60 minutit / töötuba 2-4 tundi

Seda töötuba olen tänaseks teinud kokku rohkem kui 2000 inimesele (tippjuhid, keskastmejuhid, spetsialistid, tudengid). See töötuba annab peamised arusaamad, kuidas üks inimkooslus toimib (nii tööl kui kodus). Ja loomulikult ka võtme vähemalt 80% jamade lahendamiseks selles inimkoosluses.

REVOLUTSIOON KOHANEMISVÕIMELISEMATE ORGANISATSIOONIDE EHITAMISEKS

Ettekanne 30-60 minutit / töötuba 2-4 tundi

Viimasel 20a on toimunud läbimurdelised arusaamade muutumised inimese toimimisest sotsiaalses keskkonnas. Väliselt motivatsioonilt sisemise motivatsiooni poole, eesmärgiorientatsiooni rollist valikute tegemisel, neuroteaduse avastused (kuidas inimene maailma tajub ja kuidas me erinevatele tajudele reageerime). Ja kõige lõpuks – kuidas üksikisik ja meeskond / organisatsioon üksteist mõjutavad ja suunavad (organisatsiooni kultuuri dünaamika). See on muutnud radikaalselt arusaamu, mis oskuste pakett peaks ühel juhil olema, et tõhusalt juhtida. Sellest räägingi. Ja loomulikult saab mõningaid lahendusi ka enda peal testida.

Inimene kui paradoks - muudatuste juhtimise alused

Ettekanne 30-60 minutit

Uskumus, et inimesed ei taha muutusi, on juhtimismaastikul ringlevatest lugudest ilmselt üks kahjulikemaid. Millesse usud, selle ka saad – reaalsus ongi selline, et enamuse organisatsioonide jaoks on muutused raske ja vaevaline protsess. Aga mis siis juhtub, kui hakata vaatama inimest sellisena nagu ta päriselt on – kui paradoksi? Ja mis on need paradoksi arvestavad võtted, mis aitavad muudatused läbi viia kergelt ja sujuvalt?

Muudatused: ägedad ja energiat andvad või rasked ja ebameeldivad?

Ettekanne 30-60 min

Ehk kui küsida, kumb me oleme, kas oma harjumuste ori või seiklusi otsiv vaba hing, siis korrektne vastus on – mõlemat korraga. Mõlemad tingimused peavad olema korraga täidetud. Ja kui võrrelda erinevaid lähenemisi muudatuste juhtimisele, et mis eristab 30% edukuse määraga lähenemisi 90% edukuse määraga ideoloogitest, siis üks on kindlasti võime lahendada paradoksi. Pakkuda korraga nii turvatunnet kui ägedust – astuda tundmatusse, kuid võtta seda tehas kaasa see osa, mis on mugav ja turvaline.

Küsimise kunst ehk gurude peamise oskuse demüstifitseerimine

Ettekanne 30-60 min

Neuroteaduse uuringud on tõestanud, et misiganes arutelu edasise kulgemise määrab ära kõige esimene küsimus, millega seda diskussiooni alustatakse. See esimene küsimus näitab kätte teeotsa, mida mööda meie aju hakkab neuroniühendusi kasutades liikuma. Kuidas siis disainida vastavalt olukorrale “õigeid” küsimusi? Kuidas õigete küsimuste abil muuta klientide ja töötajate suhtumist? Kuidas küsimise abil muuta iseennast?

Paindlik strateegia: mida teevad need tavalised ettevõtted teisiti, kes suudavad viie aastaga oma väärtust kolmekordistada

Ettekanne 30-60 minutit / töötuba 2-4 tundi

Seminaril vaatame suurepäraste tulemuste saavutamiseks vajaliku iseenda parima praktika loomist läbi kolme märksõna: paindlik strateegia, kontroll ja fookus. Paindliku strateegia meetodi tuumaks on absoluutselt iga töötaja – juhtkonnast eesliinini – kaasamine aruteludesse, kuidas ettevõtte strateegia tulemuslikult ellu viia.

ORGANISATSIOONILINE ÕPPIMINE – PRAKTILISED VÕTTED

Ettekanne 30-60 minutit / töötuba 2-4 tundi

Mõned õpivad teiste vigadest, mõned iseenda omadest. Ka teiste õnnestumistest õppimine on väga levinud (best practice). Aga ometi on kõige tõhusam õppida iseenda õnnestumistest – siis me õpime kõige rohkem, kergemini ja kiiremini.

Vajad abi teema valimisel?

Aitan valida Sinu organisatsioonile enim väärtust loova teema

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Tutvu privaatsustingimustega