3 raamatut, mida iga juht peaks lugema

Minu käest küsitakse tihti raamatusoovitusi ning seetõttu otsustasin need kõige-kõigemad blogisse kirja panna. Soovin sinuga jagada kolme raamatut, mis ei ole küll uued, vaid päris elus ära proovitud, ennast kuhjaga tõestanud ja ka ajaproovile väga hästi vastu pidanud. Ning pigem nüüd järjest kiiremini muutuvas keskkonnas oma tõelist tõhusust näitavad lähenemised. Autoriteks inimesed, kes reaalselt aitavad ettevõtetel edukamad olla nii, et muutused oleks kiiremad ja sujuvamad.
Raamatute autorid on väga erineva taustaga (psühholoog, insener, müügimees), samas üksteisest sõltumata kannavad sarnast ideoloogiat – dialoogilist lähenemist juhtimisele (kaasa arvatud strateegiale ja müügile). Järgnevalt leiad raamatute lühitutvustused. Kui soovid raamatut endale osta, siis selle nimel klikkimine viib sind otse Amazoni lehele.

Juhtimine

prof. Gervase Bushe „Clear Leadership“

Koostöö on olukord, kus kaks või enam inimest on võtnud vastutuse asja õnnestumise ees. Ja fakt on, et kõik partnerlused (nii tööl kui kodus) saavad alguse sellest, et osapooled usuvad „koos tehes meil alles hakkab hästi minema!“. Paraku liiga tihti see vaimustus lahtub. Ja põhjusteks kaks väga inimlikku aspekti: oletamine ja ärevuse eest põgenemine. Kui tahta, et organisatsioon (ettevõte, perekond, sõpruskond) kiirelt areneks ning kõik osapooled saaks seda, milleks nad on algselt kokku tulnud, on juhi (ja tegelikult kõikide organisatsiooni liikmete) oskus nr. 1 võime oletamiste ja sisemise ärevuse vältimise tagajärgedega toime tulla. Sisemist ärevust vältida on väga raske kui mitte võimatu, kuid selle tagajärgede negatiivse mõju kaotamine – väga lihtne.
Kui soovid prof. Bushe kirjeldatud oletamiste ja sisemise ärevuse vältimise tagajärgedega toimetuleku tehnikate kohta rohkem teada, tule tasuta hommikukohvile, kus osasid neid tehnikaid tutvustan.

Registreeri siit!

Strateegia elluviimine

prof. Umit Bititci „Managing Business Performance: The Science and The Art“

Seda raamatut iseloomustab kõige paremini järgnev lause: „Juhtimissüsteemide ainuke mõte on tuua kõik osapooled, kellest sõltub ettevõtte tulemus, vestlusesse selle tulemuse saavutamise üle“. Et seda täita, pakub raamat välja tervikliku protsessi, mille võib jagada kolmeks osaks: Strateegia-sein, Arendustegevuste-sein ning KPI-sein. Kõik need kolm visuaalses vormis, et oleks võimalik kogu ettevõte - juhtkonnast eesliinini - tuua vestusesse tulemuse saavutamise üle.

Müük

Mahan Khalsa „Lets Get Real or Lets Not Play“

Omamoodi võtab see raamat kokku kaks esimest ning näitab, kuidas toimib oletamine ning sisemise ärevuse vältimine müügis. Loomulikult koos lahendustega, kuidas nendest inimlikest nüanssidest müügiolukorras välja tulla. Ja kirsiks tordi peal – kuidas tuua kõik osapooled, kaasa arvatud klient, müügisituatsioonis ühise laua taha, et luua lahendusi, mis täpselt vastavad nii ostja kui müüja vajadustele. Nagu pealkirigi ütleb – let’s get real or let’s not play!


Kontakt

Jätke teade ja võtame ühendust ning leiame parima lahenduse Teie vajadustele.

Nimi (nõutav)

Email (nõutav)

Sõnum

Soovin liituda ka uudiskirjaga

Tulemusjuhtimine OÜ

Telliskivi 60A
10412 Tallinn

telefon: +372-56 985 840
email: elar@killumets.ee